Normalde zararsız ritim bozukluğum vardı. Gebelikte nabzım 110 lara çıktığı oluyor. Kadın doğum doktorum kardıyolojiye görünmemi istedi. Eser mitral yetmezlik dedi ama önemli değil zararlı bir durum yok korkacak dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı. Hamilelikten önce ki ekolarımda hiç böyle birşey çıkmamıştı