ceydanp48 Arkadaşlar merhaba adetime 4 gün kala beta hcg verdim öylesine 9.14 çıktı sonra artimed gebelik testi yaptım çok gölgemsi çıktı iki gün sonra tekrar ver dedi doktor bu sabah vereceğim dua edin sizce var mıdır hamilelik 🥹
donovan26 ceydanp48 yanlış hatırlamıyorsam kan testinde 143 çıkmıştı 1.43 de olabilir hamileydim🤭 gebelik testinde uzun süre negatif çıkmıştı üstelik. Sizin de vardır inşallah allah hayırlıysa nasip etsin🫶🏻
mery_nil ceydanp48 evet var regle 3 kala silik test çıktı. Kan verdim 9 du. Şimdi 6+3 Bi gün sonra kalp atışı için gidicem
NobleMom ceydanp48 Şuan var görünüyor. Düzenli artış olursa sağlıklı gebelik demektir. Allah kucağınıza almayı nasip etsin
ceydanp48 Umut oldu yazdıklarınız şuan iki gün oldu tekrar kan vermeye gidiyorum dua edin çok istiyorum 🥹