ben de 92 ile hamile kalmıştım. ilk aylar ekstra yemeniz için hiçbir neden yok hatta hayatınızdan paketli gıdayı hamur işini bir süre çıkarın çünkü son ay bunlara karşı koymanız bir hayli zorlaşacak. ilk 6 ay bence ne kadar kilo verirseniz size kar. ben 87ye kadar düşmüştüm son iki ay fena iştah açılıyor hele bebek baş aşağı donünce midenizde yer kalıyor doymuyorsunuz.. 39 haftalığım en son tartılmadım ama 100ü görmüş olmaktan korkuyorum yarın bir tartılayım😭 Son ay işkence gibi uyuyamadığınız için ekstra yemek arıyosunuz gece mece 🥲 O yüzden siz siz olun ilk aylar biraz kilo verip rahatlamaya bakın ben 100 olmamayı hedef koymuştum kendime ..