10+4 de pembe leke gelmişti hemen özele gittim kadın doğuma rahim hassasiyetine bağlıymış progestan fitil verdi sabah akşam kullandım tek seferlik oldu daha da olmadı 19. Haftama giriyorum. Bence gidin ne olur ne olmaz içiniz rahat olsun. Ama evet kırmızı ve pıhtılı olmadığı sürece risk kabul etmiyorlar.