emoss00 25 + 3 üm kızlar yaklaşık 2 haftadır ne uyku kaldı ne bişey döne döne uyuyamıyorum hiç rahatım yok siz neler yapıyorsunuz 😕
Sedef21 emoss00 39+4 oldum ağırlık bir yandan ağrılar bir yandan ve mide yanması bir yandan aşırı zorlanıyorum artık hayrılısı ile sağlıklı bir şekilde doğsun diye dua ediyorum
dilekmom6 Ben daha 6 haftalıgm. 3 senedir uykularm sorunlu zaten ilaç alıyordum onları da geçen ay bıraktım uykular iyice gitti. Saat sabahın 5′i ve daha uyuyacağm. Uyuyunca da defalarca uyanıyorum tekrar dalamıyorum da kopuk kopuk hep. Şimdiden zor geçiyor.