erikarpuz yesilgozluyum ben normalde özel takipliyim 12. haftamda özeldeki perinatolog kız dedi 15+5de devlet perinatologuna gitmiştim erkek olduğunu söyledi
hicrankvckk yesilgozluyum 20. Haftadayım özelede devletede gidiyorum hala öğrenemedim bebk göstermiyor 😬😬
melda1507 yesilgozluyum 11 de özele gittim göstermiyor ama kıza benziyo dedi 10 gün sonra yine gittim erkeğe benziyor ama emin değilim dedi bebek göstermedi 14 te gittim devlete emin değilim ama erkek olabilir dedi 18 de gittim başka bi doktora emin olamadım erkeğe benziyo dedi yarın yine gidicemm artık erkek derse inanırım 😂 hep kız umudum var ama 🥲
busecalimli yesilgozluyum doktorumuz tam 12de gördü cinsiyeti🥹🥹gösterip göstermemesine de bağlı şans biraz siz gitmeden önce meyve suyu içip çikolata yiyin hareket eder gösterir belki 🫶🏻
hicrankvckk yesilgozluyum bi kızım bi oğlum var 😀 ondan belkide sakinim ama bende öğrenmek artık hazırlığa başlamak istiyorum riskli gebeyim erken doğum olursa diye tedirgin oluyorum hazırlıklarımı erknden bitirmek istiyorum ama daha bir zıbın bile almadım 😀
sevgiciftel Biz 13 te gittik öğrenmeye devlete doktor baya baktı ama kordonunu bacak arasına almış göstermedi 1 ay sonra gel dedi biz yine sabredemedik 15 te gittik öğrendik oğlumuz oluyor
merve_tp busecalimli ben çikolata ve meyve suyu içmiştim. Doktorun kliniğinde de baklava vardı yemiştim. Kıpır kıpırdı yavrum her şeyini gösterdi 🤣 tabi 11+4’dü yanılma payı bırakıyorum ama bence de doğru bildi doktor