Zeynep7777777 Esrasrgn göbez biraz büyüdü gibi ama bu 18 haftada vajinada bazen ağrı batma oluyo ☹️ Tedirgin oluyorum
Ceydadeniz1 Esrasrgn Benim de büyüdüm karnım. Ama şikayetlerim önceye oranla çok azaldı. Sadece ani dönmelerde kaşığımda sandı hissetmeye başladım. Bebek hareketleri hissediliyor mu ?? 🥰🥰🥰
nurr_kbr Esrasrgn 17+1 🤗 ya benimde normal mi bilmiyorum her sabah sancim oluyor sol kasığımda sanırım bebek sol tarafta o mu ağrı yapıyor bilmiyorum çok değil ama oluyor Birde bu aralar çok sık çıkmaya başladim tuvalete iyice artıyor 🤦
Aysnrplt Esrasrgn arada kramp hissetmeye başladım. Onun dışında halsizlik var biraz baharın etkisiyle birlikte 😔
Ertugunannesi Duyguxx ya kizlar o agri nasil bisi bendede vajina girisinde hafif bisiler oluyor arada
Deletedmom143 Oldu iste 18 haftada deyilimde.16 haftafayim ama buyudu 🤣Aldgim kilolar hemde herkes normal soyluye bana qarib geliyo.9 aylikda ne gibi olucak merak ediyorum simdiden boyleyse🤣
birgullllll nurr_kbr sende ne olduğusa aynısı bende de var Gece tuvalete gitmekten insan uyuyamıyor 17+4
nurr_kbr birgullllll valla sorma 5dk arayla tuvalete gider mi insan 😄 bı bardak su icsem ayaga kalkar kalkmaz sıkışıyorum
Asiacr birgullllll 16+1 im inan 5 kere kalktim gece. Uykusuzluktan basim agriyor. Olsun bebeklerimiz saglikli olsun da Allahin izniyle cekilir bunlar
Deletedmom143 Esrasrgn Kizim Zaten ben doguldugumdan zayif digildimde.dugunume yakim cok kilo verdim.simdiki halim 7 ay bunnan omceki bekar vaktimdayi halimdi.cok zayiflamisdim diye bana qarip geliyo.nerdeyse evet aldim.Kim goruyur oyle diyor sinir oluyorum😡😡Belki 65ide atlamisam belkide😓
Zeynep7777777 Esrasrgn normal ultrason la baktı rahim ağzı iyi dedi damarlar genişliyo ondan dedi ama arasıra ağrı devam ediyo
nurr_kbr Ertugunannesi hafif batma gibi var bende de ama pek umursamiyorum bebek hala aşağıda bence biraz onunla alakalı bir durumdur
birgullllll nurr_kbr bende öyle. Bide hep sol tarafımda kasılmalar ne oluyorsa orda oluyor. Anlamadım valla