nesliily vanilya_kokusu_ gebelikte panik atak bebege herhangi bir zararı verdi mi acaba erken dogum vs gibi sağlıkla büyüsün insallah
vanilya_kokusu_ nesliily valla her Allah’ın günü atak geçiriyordum 38+2 de doğdu oda doktorun verdiği gün ile doğdu çok şükür
busebelli Merveesila Allahım tek olmadığımı bilmek rahatlattı 28+ 3 oldum iki gündür içimde anlatamadığım sıkıntı canımın darlanması geceleri uyuyamamak neden böyle oldum bilmiyorum çok zor hamile kalmadan ilaç kullanıyordum mecburi bıraktım norodol diye damla verdi gerektiğinde kullan dedi doktorum bebeğe etki etmez dedi arada onu kullanıyorum ama yoğun geçtiği zamanlar sa etki etmiyor düşünüyorum sadece ben mi yaşıyorum hamilelikte bu durumu nasıl atlatacağım diye düşünmekten daha da stres oluyorum
nesliily vanilya_kokusu_ cok sukur masallah ben de panik atak erken dogumu tetikler diye korkuyorum. 22. Haftamda daha fazla dayanağım psikiyatristim ilaç basladi kafam da olumsuz düşünceler susmuyor her gece acile gitmek istiyordum sürekli bebegi kaybetme korkusu bir seyy olacak hissi cok yoruldum pes ettim bugün ilaci aldim 2 haftaya tam etki eder dedi doktor.
vanilya_kokusu_ nesliily İlk gebelikte de ayniydim ben çocuk 42 de doğdu yok ben hiç hastaneye gitmedim çünkü her gidince geri yoluyirdular piskiyatriye gittim ilaç verdi kulanmadim sadece Zar zor idare ettim çok, zor gebelikte hormonlar da tavan daha kötü oluyor