Benim her ay geliyordu o akıntı kilo aldıktan sonra gelmemeye başladı hatta ovulasyon testim de hiç pik olmuyor.Pik olmadan siliniyor.İnositol başladı doktorum ondan sonra akıntım tekrar gelmeye başladı sanırım yumurtalarımda sorun vardı ondan geliyordu