fatma4466 tabi ki he ikisi de çok iyidir 🥰 aslanlarla çok iyi anlaşıyorum, en yakın arkadaşlarım hep aslan, hç yengeç bir tanıdığım olmadı yakınen ama yengeç olmasını istemememin tek bir sebebi var aslında, ben çok duygusalım bebeğim bu kadar duygusal olsun istemiyorum aslanın sert özelliklerini almasını istiyorum galiba. Yengeç sanırım çok duygusal ailesine çok bağlı çok kırılgan bir burç. Bu da onu üzer gelecekte diye korkuyorum.