semosderler2 Kızlar suyum biraz fazlaymış doktorum bir kaç gün tokluk şekerini takip edelim dedi bugün eşim Ebsensor marka ölçüm cihazı almış ama yanlış ölçüyor acaba başına gelen yada bende şuna dikkat etmen gerek diyecek kullanan var mı
elifcinarr semosderler2 bende almayı düşünüyorum, şeker yükleme testi yaptırmak istemiyorum evde kendim takip etmek istiyorum. Siz ne yaptınız
semosderler2 elifcinarr bana doktorum bir kaç gün ölçmemi söylediği için çok pahalı almayalım dedik o bile bin tl hani ama yanlış ölçüyor anlamadım