KıLar merhaba 36 haftalık hamileyim ve çok fazla çarpıntım oluyor nabzım 120den aşağı düşmüyor geçenlerde acile gittim ekg ve eko çekildi bişey çıkmadı ama ben tedirgin oluyorum normal doğum olacak nasipse bu ikinci bebeğim bu durumu yaşayan var mı aranızda doğum esnasında bi sıkıntı olur mu tam teşekküllü bi hastanede doğum yapma gerekiyormuş heran kardiyaloğun vs bulunduğu lütfen bu durumu yaşayan varsa aranızda yazabilir mi