erikarpuz 1mila1 ben 37+6da doğum yaptım biraz erken oldu bebeğim kilo almamıştı son haftalarda o yüzden hızlandırıldı
Zehrailly 1mila1 Benim de doğumdan 7-8 gün önce civarı böyle gelmişti sonra doğumdan bi gece önce kanlı şekilde gelmişti. Doğumun yaklaştığını gösteriyor diye biliyorum.
mucizemizibekliyoruzz 1mila1 yeşilse enfeksiyon olabilir doktorunuza sorun mutlaka. Kokuluysa daha da sıkıntı. Dokora bilgi vermekte fayda var
1mila1 mucizemizibekliyoruzz kokulu diyen başkasıydı bende koku yok çok çok açık şeffaf ama yeşilimsi bir şeffaftı beyaz da diyebiliriz ben çok ayrıntıcıyım böyle söyleyince farkettim ki yanıltıcı olmuş
dilaraklcc 38+2 bugün nişanım geldi doktorum nstye başladı sancı çıkmadı açıklık 1,5 cm ne zaman doğum olur acaba