fatmaduhan Kızlar neredeyse 23. Haftamda başladı 28 haftalık oldum hala aynısı sürekli ağrıyor doktor bişe demiyor ilk başlarda fitil verdi kullandım ama yine aynı normal mi rahim ağrısı bildiginiz kasıklarım ve rahim kemiblerim ağrıyor
Admsarzu fatmaduhan 33 haftayım 23 haftadan beri bebek bas asagı ve aşırı baskı yapıyor 20 ki haftalardan beri bende çekiyorum o ağrısı artık oturtup ağlıyorum şuan hiçbirse yapamıyorum nerdeyse yürütmüyor bile gün içinde aşırı ağrım kasılmalarım oluyor geceleri uyku yok🥹 doktor hareket kısıtladı insallah bu ayı atlatabilirsek iyi olacak
Zbyd3 fatmaduhan normal 35 haftadayım yatarken dönerken ozellıkle ağrı var doktorlar da bişey demıyor magnezyum ikiye çıkarmıştı
fatmaduhan Zbyd3 bana da öagnezyum başladı ama etkisi yok gibi aynı ağrılarım devam ediyor ne zaman dan beri böylesiniz siz
fatmaduhan Ezgiii11 kullanmaya başladım günde 2 ye çıkardı doktora gittim bişe demiyor ilişki yasak dedi başkada bişe demedi