şehir hastanesi benim için bir travma oldu ilk doğumumda gitmiştim hiç bana sormadan danışmadan kendi sancılarım olduğu halde suni sancı takmışlar. ilk tecrübem olduğu için onun nasıl birşey olduğunu bilmiyordum acı bir şekilde öğrenmiş oldum. çok eziyet çektim öğlen 2den geceyarısı 12:30a kadar suni sancı ile durdum refakatçi yok izin verilmiyor ve odaya gelen giden yok tek başıma çırpındım. saat başı veya 1,5 saatte bir ebe geldi ve ebe aşırı kabaydı sanki gardiyan gibi havası vardı. eşim dışarda kavga çıkardı imza atarak beni oradan aldı ve Umuttepe’ye götürdü orada çok rahat ettim ilgi alaka çok güzeldi eğer devlet düşünürsen bence Umuttepe derim. hem de epidural var istersen yapılıyor. bina olarak evet daha eski odaları daha bakımsiz. şehir hastanesinin odası aşırı büyük lüks ama gözün onların hiçbirini görmüyor o acıyla. yeterki güzel ilgili göstersinler takip etsinler insan gibi davransınlar istiyorsun