beguumc Kızlar merhaba, 29+1 haftalık hamileyim, bugün sabahtan beri karnımda şişlik sertlik var ve birkaç saattir de regli ağrısı gibi ağrım var, sürekli baskı hissi tuvaletim geliyormuş gibi hissediyorum hissi de hiç geçmedi bugün normal midir
gedima 23 haftalık bende aynı şeyleri hissediyorum özellikle akşam yemeğinden sonra ne yersem yiyeyim aşırı gaz,sertlik,hafif karın ağrısı,bel ağrısı… olağanüstü bir durum yoksa Allah korusun kanama vs bence normal dinlenmek iyi geliyor bana