beguumc Kızlar merhaba, 29+1 haftalık hamileyim, bugün sabahtan beri karnımda şişlik sertlik var ve birkaç saattir de regli ağrısı gibi ağrım var, sürekli baskı hissi tuvaletim geliyormuş gibi hissediyorum hissi de hiç geçmedi bugün normal midir
mysunshine1 beguumc normal değil acile gitseniz iyi olur özellikle regl gibi sancı hiç normal değil serum verirler sancıyı dindirmek için
aysimaaa1 beguumc bunu doktora sormuştum tek bir yerde sertleşip yükseliyordu tepe oluştu gibi doktor tek bir yerde sertlik oluyorsa ve bereket edince dinlenince o ağrı geçiyorsa sorun yok fakat tüm karın birden sertleşip ağrı oluyorsa doğum sancısı olabilir dedi 🥺
Laleesra beguumc benim 20.haftalardan beri karnımda ara ara sertleşme oluyor eğer pozisyonla değişiyorsa kısa sürüyorsa ağrı sancı yoksa gayet normal. Sancı demek rahimin komple kasılması demek eğer sadece bir kısım sert bir kısım yumuşaksa braxton hicks kasılmasıdır korkmayın.
beguumc aysimaaa1 karnım genel olarak sert boyle belli bir bolge değil, harekette ettim dinlendim de ara ara regli sancisi gibi geliyor ve bebekte hareketli
aysimaaa1 beguumc inşallah bir sıkıntı yoktur diye düşünüyorum ama tabiki gönlünü ferahlatmak adına hastaneye gitsen iyi olurdu
htc5858 beguumc 37+4 benmde 3 gündür böyle ağrım sancım karın sertleşmesi oluyor, dün gece gittim 2 cm açıklık var dedi doktor ama sancılar düzenli değildi, bence sizde bir gidin derim haftanız çok erken daha
beguumc Haninannesi22 rahim agzi kisalmasi varmis 20mm nst de sanci yok ama hemen yatis vermek istediler takip icin sabah kendi doktoruma gideceğim