1_prensesannesii Gören bir olur da dua eder diye yazıyorum kanamayla acile gidiyorum bana dua eder misiniz kalp atışını alalım bebeğimizin🥺
orhismommmmmm 1_prensesannesii canım benim de olmuştu hatta ıkı pet dolduracak Kadar oldu ıkı gün yatış verdiler progestan fitil verdiler bebeğini Rabbim sana bağışlasın durduk yere mı oldu kanama iş mi yaptın
1_prensesannesii betulmommy @orhismommmmmm @buketdeniz19 kalp atışını şükür aldık yarın kendi doktoruma gideceğim durduk yere oldu iş falan da yapmadım anlayamadım iğne yaptılar geldim eve
buketdeniz19 1_prensesannesii Yaa çok şükür canım direkt git sabah doktora sakın ihmal etme progestan felan verir
1_prensesannesii buketdeniz19 zaten hem hap hem iğne kullanıyorum ama pıhtılaşma sorunum olmamasına rağmen oksapar vermişti onu da kullanıyordum belki de tetikledi kan sulandırıcı sonuçta
buketdeniz19 1_prensesannesii evet kan sulandırıcı gereksiz yere kullanıldığında kanama yapıyor canım