zynp1107 Kızlar en son 5 ocakta regl oldum hastaneye gittim doktorum kist vs olmadığını beş gün sonra yine kan vermemi söyledi hala regl olmadım rahim kalınlığı 15.67 3 gün gecikmede beta negatifti gebelik olabilir mi böyle bir durum yaşayan var mı
busra4646 zynp1107 beta da da çıkması gerekti sanki benimde kalinlasmis demişti ama kese falan yoktu beta düşükte olsa 88.89 du