Bende konu dışı bişey sormak istiyorum bilen varsa cvb verebilir mi özelde ilk muayenemi oldum 7 haftalıgım kan vermem gerekiyordu bazı tahlilleri istedi ama pahalı oldugu için yaptıramadım devlette yaptıra bilirsin dedi ben direk kadın doguma mı cıkıcam yoksa acilden mi yaptırcam tahlilleri