Arkadaşlar kendı idrar kokusundan aşırı rahatsız olan var mı,ilk hamılelıgımde de boyleydı ancak bukadar degıldı ve mıdem bulanmıyordu,bu hamılelıgımde hem midemı bulandırıyor hem de istifraya kadar gidiyor o kokuyu alınca resmen, ve sankı gün boyu burnumdan gitmıyor çok kötüyüm ya var mı benim gibi olan