Kızlar ben iki sene önce tüp bebek tedavisi olmuştum ve şimdi tedavisiz hamile kaldım.
İlk muayene için hiçbir doktoru bilmediğimden tüp bebek doktoruma gittim.
Doğuştan sol tüpüm olmadığı için yarım rahim sebebiyle sıkı takip edilmelisin ve son aylara doğru serklaj gerekebilir dedi doktor.
Bir yandan bu doktorla devam etmek istiyorum ama kendisi tüp bebek doktoru olduğu için aynı hastanededeki diğer kadın doğum doktorlarından daha pahalı muayene ve doğum ücreti🫠
Eğitim araştırma Hastanesi’ne gitmeyi düşünüyordum aslında ama orada da ilgi sıfır. Ne yapsam bilemiyorum. Özelde başka doktora gitsem bu kadar tecrübeli midir o da şüpheli
Kafam çok karışık 🥴