Snyaydm 2 kere 2li test yaptırdım alttan bakılmıyor ve iğne felan yapmadılar bana 2sinde de sadece karından muayene ediyor doktor ense kalınlığına va bakılıyor ve normal muayeneye göre biraz daha ayrıntılı bakılıyor ve doktor riske bakmak için kan istiyor o kadar