busbussy Merhabalar aranızda suda doğum yapan var mı deneyimleriniz paylaşır mısınız birde fiyatlar aşağı yukarı ne kadar acaba ?
[silindi] rege0119 hangi şehir acaba birisi beşiktaş fulya acıbadem için doğum 120.000 tl hastane masrafları 55.000 tl yazmıştı da size ortalama kaç dediler acaba
rege0119 [silindi] evet Acıbadem Fulya hastanesi suda doğum için ekstra 15 bin istedi . Ama tam doğum ücretini bilmiyorum maalesef
clementine16 [silindi] yok artık ya biraz fazla geldi bana masraf olarak. Acıbadem seçeneklerimde vardı o zaman verilen fiyat bilgileri gerçeği yansıtmıyor bir yarısı kadar daha fatura ediyorlarsa
[silindi] clementine16 ben bugün aradım dönüş yapcaz dediler ama kesin telefonda bilgi vermiyoruz randevu alın dicekler 🤷🏼♀️
clementine16 [silindi] 125 diyip 175e çıkarmaları da büyğk sıkıntı olur belki siz 125e hazırlanıp gidiceksiniz maddi olarak
[silindi] clementine16 yok kız başta belirtmişler doğum 120 hastane masrafı 55 diye, ben bizzat konuşmadım yani başka birisinin yazdığını söylüyorum yanlış anlaşılma olmasın 😁