leylaaa45 Kızlar toplam 3 sezeryanım var sonuncusu 5 yıl önce. Şimdiye kadar hiç ağrım olmadı. Ama şu an dikişin bitiminde iğne batması gibi ağrı var bunu yaşayan var mı ya da sebebini bilen yardımcı olur musunuz