betegemenbur Kızlar ilk gebeliğim ve merak ediyorum doğumdan sonra bebek, plasenta, amniyon sıvısı vs. içimizden çıktıktan sonra tartıda o kiloyu hemen verdiğimizi görebiliyor muyuz 😅 karnın o şişliği ne kadar sürüyor?
Daisyy000 betegemenbur İlkinde oğlum 3650 /51cm doğdu,2 gün sonra tartıldım sadece 4 kg gitmişti 2.de oğlum 3800/51cm doğdu,2gun sonra tartıldım 5 kg gitmişti 😶🌫️
beyzzsenturkkk betegemenbur benimki hamile karnı gibi değildi çocuk çıktıktan sonra anında indi dümdüz oldu yattığım yerde yani ilk hafta 10 kgya yakın gitti