Kızlar bir ağustos sonunda kimyasal geçirdim bide maalesef bu ay başında kimyasal geçirdim kimyasal aralığım 5 ay sizce 2. Kimyasalın peşine hemen hamile kalır mıyım ? İlk kimyasalımda su gibi kanamam olmuştu ve normal adet gibi 5 gün sürdü bitti bu sefer çok ağrılı ve pıhtılı kanamam oldu ve 3 gün sür büyük ihtimal de pazar pazartesi yumurtlamış olacağım sizce 2. Kimyasalın peşine hemen hamile kalır mıyım ?