Merve123a 33 haftalik olduk henüz aezeryan günü verilmedi sizlere kaçinci haftada tam gün verildi birde öncesinden alltan mıayne feşn yalıyorlarmi zaten sezeryan çati muaynesi yapılmaz heralde demi. Beden temizliğini oyüzden doguma yakin yapıym diyorum. Bide alttan bakarmi ki diye aklima geliyoo
Eebruylmz Merve123a 34+4 te gittim iki hafta sonra gel tahlillerine bakıp gününü ayarlayalım nisan 7 gibi alabiliriz dedi... 36. Haftamın sonlarında günümü bet vermiş olacak 35 teyiz 😊 Söylediği tarih 38 e denk geliyor 💕
Eymnm Merve123a Sezeryan kesinse alttan bakmıyorlar benimde ikinci olcak bu,33+1 de gün verdiler 38+5de miniğimi kucağıma alcam Allah nasip ederse 23 günüm kaldı şuan 35+3 üz🤗😍
Zelihaurgun Canım 2. Sezaryende çatı falan yapmıyorlar rahat ol bu arada benim 2. Sezaryen ilkten çok daha kolay geçmişti
Selin4335 Bana da 39 dediler ilkinde çatı olmamıştım zaten doktor hiç bakmamıştı zorunlu sezeryan olmama rağmen 🤗
Ayferfeneer Merve123a bende 38de alınsın istiyorum doktorum ciğer geliştirici yaparım illa o tarih istersen bana kalsa bi hafta 10 gün daha beklerim dedi
nazli_ml_k Merve123a Bana doktorum normal doğum tarihinden 10 gün önce alırım dedi 38. haftaya denkgeliyor geneli
Zelihaurgun Yakın zamanda bir arkadaşımı 40. Haftada aldı doktoru bebeğin son haftalarda gelişimi durmuştu biraz daha bekleyelim deyip tam 40. Haftada aldı bebeğin anne karnında kordonu düğümlenmiş o yüzden gelişememiş
Merve123a Ayferfeneer 38 de bebekler gelişimini tamamlamiş doğuma hazir diye biliyorum çünkü 38 de normal doğuranlarda var yanii bence yapdirma iğne. Bekle derim cnm öyle dediyse her dr r deil demekki o iğneler çok kötü yapıyo kortizon var içimde. Arkadaşim olfu çok kötü iyi deil mecbur kalmafikca derim bekle okadar bekledik bi 1 haftadaha ölmeyizz kavuşmak istiyoruz ama onlar sağlikli olsunda biz bekleyelimm
Ayferfeneer Merve123a ilk bebegimde 3 4 kez yapıldı maalesef🙄 ramazana geliyo ya ramazan başlamadan olsun istiyorum ben. Bide 36da bile normal doğup kuvoze girmeyenler çok yani doktor biraz garantilemek istiyo tahminimce
Merve123a Ayferfeneer cnm dr güveniyosan sikinti yok benimde ramazan denk geliyor normal olsaydi ama 2. Gebeliğim işki sezeryan oldugu için ramzana girmeden alinir diye düşünüyorum daha tam gün verilmedi hayirlisi olsun sağsalim kavuşalim işlh hepimz
Merve123a baykuskiz bende 35 haftalikken gitcem kontrole. Ozamn veriri heralde artik henüz nst bağlanmafim seni bağladilatmi
baykuskiz Merve123a evet haftada 1 nst giriyorum 35ten beri. Alttan muayne filan da eğer sancin çıkarsa yapılır ki bence kesin sezeryanda bakmazlar.
Melikebelo Beni altdan muayene yaptı fakat ben sanciyla gittiğim için yapmak zorunda kaldı ciğer geliştirici vurdu 4 doz nisan 8 da sezaryan günü verdi bende ikinci sezaryanimi olacağım
seremserpil Bende öyle düşündüm ameliyata yakın yaparım diye ama iki gün önce kontrole diye gittim apar topar sezaryana alındım ikinci ameliyatim ve çatı muaneside yapıldı çünkü işler yolunda değildi o yizden herşeye hazırlıklı olun kizlar