Aynı durumdayız 2 kızım var şimdi de erkek bebek bekliyorum 34+6 kızlarda bu haftalarda mide ağrısı yanma vs yaşıyordum gaviscon sürekli iciyordum. Bu hamileliğimde 6. aydan sonra mide bulantıları geri geldi. Gün içinde tuzlu kraker yiyorum o biraz bastırıyor ama yaşam enerjimi çekti. Son 26 gün sabırla bitsin diye bekliyorum 🙏