Mervemrym Evet geldik 3. Hamileliğimin sonuna yarın 40. Haftamda suni sancıyla doğuma giriyorum . Benim bütün doğumlarım suniyle oldu kendiliğinden başlamıyor maalesef🤷🏼♀️ dualarınıza talibim , evlat sahibi olmak isteyen herkesede nasip eylesin inşallah 🙏
Hm95 Mervemrym Allah’ım bir avazda kurtarsin 🌸🤲🏻bende yarın 40.haftama giriyorum kontrole gideceğim bakalım bana ne diyecek bende ilkini suni ile yapmıştım yine hiçbir sancım yol tekrar öyle olacak gibi hissediyorum 🤦🏻♀️ ilk suni sancı doğumum zordu sizin bu 3 müş 2.nasildi kolay mıydı
seeviim Mervemrym doktorunuzdan membran sıyırma istediniz mi işiniz kolaylaşır bi araştırın isterseniz
anonim51 Mervemrym bende yarın tam 40 haftalıkk oluyorum sadece kasılma oluyor nts’de bebekte sancı çıkıyor acaba yarın bana da suni verir mi ki
anonim51 Hm95 suni çok mu zor yarın 40 haftalıkk oluyoruz ilk gebelik şuan hiç bi belirtim yok sadece kasılma var nts’de sancı çıkıyor
Mervemrym Hm95 sancı kısmı aynı oluyor ama süreç kısalıyor birde benim 2. Zayıf bi bebekti çok kolay doğdu ondanda olabılır 2. Oldugu içinde o yüzden net birşey diyemem 🤭
Mervemrym seeviim yok hayır teklif etti ama kabul etmedim ilk ikisinde yapmıştı kanamam oldu ama bi etkisi olmamıştı boşuna canım yanmıştı 🤷🏼♀️
Mervemrym anonim51 ilk gebelikte 41 hafta dolduktan sonra suni veriliyor kg uygunsa . Bende öyle olmuştu 41.haftam bitmişti gelmeyince suni verildi . Eğer sizinki kg çok alıyorsa doktorunuzdan kendiniz isteyebilirsiiniz başlatmasını
seeviim rumeysa_ttkrky16 doğuma yaklaşırken, rahim ağzı yavaş yavaş olgunlaşır ve açılmaya başlar. membran sıyırmayla, rahim ağzı ve su kesesi arasındaki bağlantıyı hafif bir şekilde ayırarak olgunlaşmayı sağlıyorlar
bebegimvebenask Mervemrym merhaba doğum yaptınız mı bende pazartesi suni sancı ile doğuma alınıcam ne sancım ne açılmam var 39+5 te alınıcam süreç nasıl ilerliyor biraz bilgi verebilir misiniz ilk doğumum olacak