cigdem2442 herkes nezaketsizliğinden şikayet eder genelde ama benim ebe olan bir arkadaşım var bir dönem kadın doğumda çalışmıştı o necla hocanın sezeryanının çok iyi olduğunu söyleyerek onda doğum yaptı. Yine başka bir arkadaşımın sezeryanınıda o yaptı ikiside memnun kaldı.