Bebek10 Yarın kızlar tam 13 haftalığız randevum var bebeğimin cinsiyetini öğrenir miyiz acaba çok heyecanlıyıııııımmmmmmm
cokkasmabeabi Bebek10 gösterirse söyleyen doktor vardır ama net sonuç vermiyor küçük olduğu için değişme ihtimali yüksek
mervekalkann Devlet zor 18 haftadan önce söylemiyorlar genelde. Özele gidiyorsan nub ve omurga açısına göre tahmin edebilirler. 5. Ayımdayım erkek gibi diyip duruyorlar hala net değil haftaya detaylıda görmeyi ümit ediyorum.