gamze_3636 benim kanamam 8. haftada başladı ve 16 gibi kapandı 2 günde bir 3 günde bir oluyordu kanamam 🥲 rahmimde perde var benim bir de, bebeğimin büyüyüp onu kaldırmasını bekledik 18. haftaya kadar yatmıştım hep o yüzden. ultrasonda kanama alanınız gözükür zaten doktorunuz bilgi verir kapanıp kapanmadığını diye düşünüyorum 🙏🏼