097 İlk aylarda biberon çok önemli mi veya emzik gerekli mi numarası falan oluyor mu aydınlatın lütfen
sbulut64 097 emziklerin üzerinde ayları yazıyor. Dikkat ederek alin eczacınıza danışın. Biberonda da çekiş gücü az orta çok olarak ayrılıyor. Anne meme uçlu biberonlari tercih edin ki meme reddi olmasın. Lansinoh ve avent ürünleri guzel
rumeysa_ttkrky16 Gerekiyorsa kullanılıyor kullananlara ne olmuş ki :D mama yemesi gerekiyorsa mecbur kullanacak bebiş biberon benim il bebisim hastanede biberon tutmadı küçük plastik kaşıkla mama verdik göğsümüzde tutmamisti o zaman eve geldik sonradan düzene girdik
sbulut64 Bizim ebemiz kizmisti emzik yok emzik yok diye ama oğlum öyle çok ağladı ki bir baktık kendisi emzik verdi 😂 güzel bir susturucu olduğunu düşünüyorum bulunmalı. Uyuduktan sonra yavaşça aldım ağzından hep