36+2 haftalık Bebeğin gelişimi 1 hafta önden gidiyor geçen hafta gittim de 2.800 grdı bir saatir üst karın ağrısı ve kasık ağrısı çekiyorum rahmime vuruyor ağrısı 5 dk bir idrara çıkıyorum belimin ağrısı hep vardı zaten nişan su gelmesi falan yok ilk gebeliğim bu ağrılar normal mi bebek hareketlerinde sıkıntı yok sanki aksine arttı tecrübeli anneler bakabilir misiniz