Bugün detaylıya gırdım
Fetal dna da bakıldığında bır sorun gormedı
Ama bır kaç bulgu gördü çocuk kardıyolıjısıne yonlendırdı gıttım ve dr olumlu konuştu ama Tımus bezesı goremedı yoktu o yüzden amıno sentez onerdıler the george dıye basına bole gelen varmı