Merhaba ilk doğumum sezaryen olucam 3 hafta sonra doğumdan sonra altınıza ne giydirdiler? Ameliyat yarası oluyor nasıl bir şey almam gerekiyor emici külotlardan mı kullandınız yoksa başka bir şey mi kullandınız? Altımıza sermek için hasta bezi gibi bir bez almamız gerekiyor mu bilgisi olanlar beni aydınlatabilir mi?