asyam134 yani bilemiyorum ama ikinci oğlumda da suyu fazlaydı şekerde çıkmadı sağlıklı doğdu şimdi ki gebeliğimde de suyu fazla yine şeker yok herşey normal güzel ilerliyor bebekte iyi tüm testleri de yaptırdım 39 haftadayım kendini strese sokmayın Allah’ın izniyle sağ sağlim kucağınıza alırsınız