Melekatay123 arelmoms herşey normal dedi ama araştırdığımda bu haftalarda 12mm veya 14mm olması gerekiyor yazıyor
arelmoms Melekatay123 ben 7+0 da gittiğinde 0,96 ydi yani hemen hemen ancak 10 mm di doktor tam uyumlu 7 haftayla demişti bence sizinki de normal
Melekatay123 arelmoms herşey normal dedi doktor benim 3 düşüğüm oldu gelişim geriliğinden oyuzden korkuyorum birşey olmasından
arelmoms Melekatay123 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ama şuan normal gibi gözüküyor doktorda normal demiş biraz rahatlamaya çalış stres yapma zor biliyorum ama şuan herşey normal öyle düşün