suleee7 benim de 4-5. Haftalarda koku hassasiyetim vardı sonra mide bulantısına döndü uzun bir süre prilam kullandım mide bulantısı için. Aşırı derecede yorgundum kafamı koyduğum yerde uyuyordum akşam 7-8 de yatıyordum. 4. Aydan sonra azaldı bu şikayetler 4-6 ay arası çok güzeldi 7. Aydan sonra da taşımakta zorlanıyor insan, e kilo da arttı. Oturmak dert kalkmak dert 🥺