feyzaipek Gebeliğim sanki 14. Haftalarda hareket hissediyordum şimdi 15 ten beri hiçbir şey hissedemiyorum 16 da hareket hisseden var mı
zamansmomm feyzaipek aynı durumdayız 14. Haftada daha cok hissediyordum 16 dayız hareketlerı azaldı gibi ya da ben alıstım cok hissetmiyorum cok da guclu olmadıgı ıcın bilmiyorum
aslmoms 2.gebeliğim 12 haftadan beri kayma gibi şeyler hissediyordum. Oda akşam sırtüstü yatınca. Tekmeleri net hareketleri hala hissetmedim. 15 haftayım şuan