Ben her sabah safra çıkarırdım gebelikte sık oluyor. Kahvaltı yapardım yine çıkarırıdım ilk aylarda sıkıntılıydı. Ağlardım eşim videomu bile çekmitşi bebek aç kalıyor diye 😂 o kadar anlıyorum ki o kaygıyı ama hepsi geçiyor bebek zaten çok küçük sizden ihtiyacı olanı alır. Az az da olsa ona fayda verecek ceviz gibi şeyleri yemeye çalışın. Ve doktorunuzla görüşün gerekirse serum vs verir