aselesea 1233456 henüz doğum yapmadım muayeneye gidiyorum ona ve Sıdıka hnma ikisi de güler yüzlü pozitifler bı defa emine Yıldız kesene gittim memnun kalmadım acikcasi
aselesea aselesea serhat altinkaya çok iyi bı hocaymis ben hiç gitmedim Tuğrul kaplan da çok söyleniyor perinatolojidede Nizamettin bozbaya gittim aynı hastanede oda cok iyiydi
1233456 aselesea bende öyle 2. Olcak şnsallah burda tanıdığım doktor hiç yok özelde vitaleye gidigorum nalan cihanhir ama özel durumum var çekiniyorum o yğzden
Betulnur61 aselesea Merhaba siz kendiniz mi randevu aldınız yoksa doktorunuz alan açıp o şekilde mi randevu alınıyor
Fatossz aselesea merhaba bana da perinatolojide yatış verdiler tanisyon yüksekliğinden dolayı, merak ettim sonrasında hep ordan mi takipli oldunuz yoksa normal kadın doğum bölümünden mi devam ettiniz, ilaç kullanıyor musunuz acaba?
zeynep_kcbyk Ben Tuğrul kaplan ve Merve uğur hanıma gıttım çok iyiler ve insanı çok güzel aydınlatıyorlar memnun kaldım Merve hoca hele enerjisi mükemmel 🫶
aselesea Fatossz yok normal kadın doğum takipli oldum tansiyon enfeksiyon kaynaklı yükseliyordu antibiyotik tedavisi oldum başka ilaç kullanmadım
zeynep_kcbyk Arkadaşlar merhaba şehir hastanesinde detaylı ultrasona ışıl Ayhan’a giden varmı nasıl içeriye eş alıyor mı video cektırıyor mu elimize ultrason kağıdı veriyor mu verıyorsa renklı mi verıyor gidenler yanıtlayabilir mi rica etsem 🥰🙏🙏🙏