Kızlar 17 haftalık hamileyim ve 2. Gebeliğim ve oğlum 3.5 yaşında ilk gebeliğim de bu kadar stres yapıyor muydum hatırlamıyorum ama sürekli bebeğim sağlıklı doğacak mı sorun olacak mı atlatabilecek miyim bebeğim de bir sorun çıkacak mı diye gün içinde devamlı stres ve vesvese yapıyorum bu bebeğime etki ediyor mu onu bile düşünüyorum yani benim gibi olanlar var mı durumlar nedir nasıl rahatlatıyorsunuz kendinizi bana da bir akıl verin lütfen