Aycann12 Kızlar benim burnumdan kan akıyo geçen iki hafta öncede öle oldu bu kaç gündürde öle hem katı ilk defa öle oluyo acaba neden olabilir sizdede oldumu
blackeagle Aycann12 canım tansiyonuna bak sürekli düzenli olarak hamilelikte olur diye duymuştum kanama kuruluk vs.dikkat et çoksa doktoruna git bence
Esraesra06 Aycann12 tansiyonun normalse sıkıntı yok canım benim 3.aydan beri oluyor hemen hemen her gün kurumuş kan dökülüyor burnumdan kkb ye de sordum hamilelikten kılcal damarlarda sızıntı olabiliyormuş kan hacmi arttığı için
Ezgisu Aycann12 bende yaşadım bi gün hastanede yattım. Tansiyonum yükselmişti . Sürekli tansiyonun kontrol et
Aycann12 blackeagle ya okadar da çok aşırı değil ama selpakla sildiğimde kan oluyo biraz etrafı bi kaç defa geliyo öle olmasa tansiyonuma baktırırım
Serapasena Aycann12 canım 18 haftalık hamileyim ve hep kanadı burnum tansiyon ve gebelikteki kan yüksekliği yapıyor kaptknana hiç gerek yani doktoruma söyledim normal dedi tansiyonunu kontrol et yeter dedi yani
Nurde Benimde kanıyor hatta bazen selpağı doldurduğu oldu.normalde hiç burnum kanamazdı.hamilelikte kan basıncı fazlalaştığı için oluyor diye okudum ara ara devem ediyor.
Aycann12 Serapasena çok saol cnm bende korktum acaba neden kanıyo diye doktorumads geçenlerde gitim unuttum sölemedim
Ftmemne Kılcal damar çatlaması olabilir. Grip nezle başlangıcında burun içi kuruyunca, herhangi bir sümkürmede damar çatlayıp kanama yapabiliyor. Korkulacak bir durum değil burnunuzun içini nemli tutmanız yeterli, vazelin süre bilirsiniz. Kuruluk çatlama yapıyor çünkü. Çok aşırı olursa KBB gitmenizi tavsiye ederim. Basit bir işlem ile yakıyorlar çatlağı.