Kızlar merhabalar. 38+5 im. Cumartesi günü 39+0 a sezeryan tarihi aldık. Aslında herşey normal hiç bir sorunum yok ama ben normal doğum sancılarından çok korktuğum için sezeryan istedim. Eşim sürekli bebeğin daha fazla karnımda kalıp beslenmesi gerektiği kanaatinde. Ona göre daha zamanı gelmediği için ne suyu azaldı ne başka birşey. Sizde herşey normal ken 39+0 da doğurmak sağlıksızmı ? Yorumlarınızı yazın lütfen 🌸🥹