Kızlar 37+2 bugün ve kasılmalarım çok fazla ama benim 30 haftadan sonra zaten hep böyleydi karnım genelde sertleşiyor bebiş çok toplanıyor. En son Salı günü Nst girdim sancı en fazla 45 çıktı genel olarak 10-20-30 bandında yani sancı çıkmıyor bu kadar kasılmaya nasıl çıkmıyor şaşırıyorum hatta. İlk gebeliğim bir bilgim yok sizlere sormak istiyorum sizinde karnınız bu kadar sık sertleşiyor mu? Bugün mesela hep sert şuanda da sert ara ara kasık ağrısı oluyor ama sancım hiç yok sadece sertleşme neden böyle olur ki 🙄 hiç açılmama bakılmadı merak ediyorum bu sertleşmeler açılma yapar mı sizce