Kızlar bu zamana kadar suyum hep iyi çıkıyordu bugün doktor sınırın altına düşmüş dedi hatta 26 mm dedi biraz araştırınca baya düşükmüş galiba, 2 3 haftadır tansiyonum çıkıyordu tansiyon ilacına başladım şu an gayet iyi ama ondan mı bu kadar azalma oldu acaba. Başına gelen var mı neler yaptınız çok üzgünüm