elftsyl ben varım kuzum aşılama sonrası aslında çok bir belirti olmuyor bel ağrısı falan oluyor ama oda kullandığın iğneden kaynaklı tek belirti adet olucak gibi ağrım vardı başkada hiçbirşey yoktu he birde bel ağrısı oluyor ama çok değil ne akıntı ne göğüs hassasiyeti hiçbirşey yok bende şu an sadece arada bir adet ağrısı gibi yoklayıp geçiyor birde aşırı şişkinlik var