nurteeen13 Ben de normal doğum korkumdan dolayı 2 hafta önce sezaryen oldum üstelik 5 cm açıklığım vardı yine de normal doğum istemedim sezaryen oldum. Çok şükür ki kimseyi dinlememişim sezaryen olmuşum. Doğumum çok güzel geçti, hemen toparlandım. Kilolarım hızlıca gitti turp gibiyim valla. Daha şimdiden dikiş izim belli değil. Beni gören doğum yaptığına inanmıyoruz diyorlar. Ayrıca kesilmek diyorsun da normal doğumda da ya kesiliyorsun ya yırtılıyorsun